2010

2010 var ett speciellt år, mitt år som 18 åring.
Det började med att jag tillbringade en massa
tid till att fortsätta lära känna min Hampus,
han har funnits hos mig hela detta året och
han har lärt mig så sjukt mycket om mig själv
och om kärlek, han har förändrat mig. Tack


På våren var det en jobbig tid för mig när
det var mycket i skolan och jag ville inget
annat än ta körkortet men all den pressen
gjorde att jag mådde riktigt dåligt och jag
räknade ut sen att under våren var jag
borta minst en dag i veckan från skolan.

Men sen den 8 juli tog jag körkortet och
då släppte det, fyfan vad underbart det var!
En av de bästa dagarna i mitt liv. Innan
den dagen kom hade jag hjälpt pappa att
flytta från vårt gamla hus. Det var lite
jobbigt och det tog en jävla tid. Kommer
sakna det huset, det gör jag ibland.

På sommaren åkte jag med mamma,
Lars, Oskar, Sofie och min fina älskling
till Kroatien. Det var en härlig semester,
andra gången jag var utomlands, hihi.

När vi kom hem blev det andra flytten
under 2010. Hampus flyttade hemifrån,
vilket innebar att jag mer eller mindre
också gjorde det. Några månader senare
ändrade jag också min adress dit. Nu
har jag flyttat hemifrån på riktigt och
det har verkligen ändrat mig. Mitt liv
är helt annorlunda nu,det är jobbigt
ibland men jag vet att jag klarar det,
för jag har ju min fina pojkvän och
tillsammans ska vi klara det här. Min
kärlek till honom är så otroligt stor<3


Slutet av 2010
Julen, eller ja julafton var väldigt annorlunda
jämfört med andra år. Första julafton som
jag inte firade med mamma. Det var lite
jobbigt men jag är glad att jag hade Hampus
vid min sida. Julen med honom blev mysig,
mysigast var när vi två skulle klä granen!


Ett händelserikt år som verkligen har förändrat
mig och lärt mig en massa nya saker.

Speciellt tack till Hampus, Mamma, Pappa & Marie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0