Mitt nya liv

Mitt "nya" liv skulle börja igår hade jag bestämt och det gjorde det väl mer eller mindre. Kände att det var dags att ta tag i mig själv och börja må som jag ska. Jag är trots allt 19år bor med min underbara pojkvän, tar snart studenten och har en helt fantastisk familj. Så jag borde må hur bra som helst, så nu krävdes det lite förändringar
för att detta skulle ske, trött på att må dåligt. Jag ser framemot det nya livet som väntar mig efter studenten, skrämmande men intressant. Men innan det är dags för det måste jag ändra på lite annat, speciellt träning och kost!
Jag blir trött för ingenting numera, vilket får mig att bli en tråkig person att umgås med. Därför måste jag börja träna för jag vet att det gör en piggare! Jag har ätit en massa skräpmat och skitsaker sen jag flytta hemifrån, slut på det! Efter att behövt gå till tandläkaren två gånger extra för att laga tre hål så vet jag att det måste få ett slut. För fyfaaan vad jag hatar när folk håller på med ens tänder, jag kan för fan inte ens se på när folk borstar sina tänder. Får rysningar bara jag tänker på tandborstning.
Får jag bara rätt på motionen och kosten så vet jag att allt kommer bli mycket lättare och roligare. Och det lär säkert hjälpa mer än bara mina fysiska besvär. Jag vill komma rätt på banan igen och det vet jag att jag kommer för med dem människorna jag har runt omkring mig så går allt. Jag måste inse att allt kommer bli bra, kan inte hålla på att oroa mig. Speciellt inte när jag vet om att jag har folk som hjälper mig om det går dåligt.
Tack för all er hjälp.

Även tack för mina fina presenter och julklappar. Tre stycken som säkerligen kommer vara till hjälp är dessa:

Jag fick den av min bror i present.
perfekt nu när jag vill ändra mitt liv.
Finns bl.a. på Åhlens (129:-) bra tips i den!

Fick jag av Hampus föräldrar i present,
precis vad jag önskat mig! En del av mitt
nya liv är att jag vill bli bättre på att laga BRA mat!
Finns på ICA maxi (199:-)

En stor fet kokbok fick jag av mamma
i julklapp, hoppas nu jag lyckas att göra
många goda rätter med hjälp av mina böcker, hihi.

TACK FÖR ATT NI ALLA FINNS!
speciellt tack till Hampus för att han finns där hos mig varje dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0