En dag i Ängelholm


Underbart väder det var igår & i måndags,
idag är det varmt men dock inte lika blå himmel.
Man blir så mycket gladare när våren/sommaren
kommer och man kommer ur den där vinterdeppen.

Imorse stack jag hemifrån kl 06.00, inte så kul men
sen begav jag mig med buss och tåg till Ängelholm.
Där träffade jag Lars som lånade ut en av hans
jobbs bilar, VW Golf R, awesooome! Älskar grymma bilar!
Jag körde runt till åtta olika mataffärer och lämnade
ut CV till sju av dem. Nu får vi väl vänta och se vad
som händer, får kolla upp var jag ska lämna fler.
Nu ligger jag halvdöd på mammas soffa och är
äckligt mätt efter Kinamaten jag åt för en timme sen med Lars, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0