26 Oktober 2010

Tisdag, och det är endast tre dagar kvar i skolan sen
har jag lite konstiga veckor framför mig:
- Nästa vecka är det lov! Sen går vi bara en vecka, efter det är det dags för praktik i tre veckor, chillidill!
 Sen går vi tre veckor i skolan bara innan det är dags för lov igen. Och när skolan börjar vecka 2 så drar jag, älskling och andra härliga människor till Sälen(som vanligt), när jag kommer hem är det dags för tre praktikveckor till, gott! Efter det går vi två veckor sen blir det Sportlov, haha.
 Fram till februari är det ganska najs känns det som!

Idag kom hampus moster hit (Pia) med en massa mat till oss, hon är alltid så snäll.
Så snart ska älskling och jag äta fiskgratäng, luktar ljuvligt här hemma nu!
Jag älskar min Hampus allra mest, han är så fin så fin. Längtar fruktansvärt till
Sälen där jag ska vara hans skidlärare, kul! :D
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0