Mina två prinsar!


Mina två väldigt trötta prinsar!
Detta är resultatet av en golf runda för Hampus och
Ottosson följde med mig på en timmes långrunda
runt Svalöv. Det var riktigt skönt med powerwalk!

För er som inte hört så lämnar min mamma mig snart,
hon och Lars har fått en lägenhet i Ängelholm så om
tre månader drar hon ifrån lilla Svalöv. Men vem vet,
kanske hamnar Hampus och jag också där en vacker dag!

Ikväll ska jag äta tacos, troligtvis i sällskap med Ottosson.
Den andra prinsen ska nog bort, buhu!:( Sen sticker vi nog
hem till min kära mamma, blir kanske en vinst i poker ikväll med?;)

Händer väldigt mycket i denna blogg, haha.
Men jag har inte vant mig vid att ha ett hem
att sköta ännu, haha!

En sista sak: Jag har världens finaste pojkvän,
 och vi hade 10 månader tillsammans i måndags. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0