Ankfötterna har en chans?


Ja, det finns kanske en chans för mina ankfötter ändå?
Jag vill så gärna ha ett par skor som passar mina fötter
och som inte ger mig mer smärta än nytta. Det är inte
konstigt man springer mindre när man inte har ett
par skor som är bra för fötterna. Men nu hoppas jag
att Löplabbet kan hjälpa mig med mitt problem.
Vill verkligen börja springandet igen, UTAN smärta tack!

Jag håller tummarna, det hoppas jag ni med gör!


En sak till; Älskling och jag har varit tillsammans i
11 månader idag, helt underbart! Om en månad
är det vår årsdag, vem vet kanske det blir en
trevlig liten 1årsfest med vänner, eller en mysig kväll bara vi?:D
 Vi får väl se, jag älskar dig så otroligt mycket Hampus Mårtensson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0