julmys och snömys

 
Igår var det ju första advent som alla vet, jag hade lite julstädning och
sedan drog jag fram julpyntet. Åh jag älskar det! Det första ljuset tändes
när jag satte mig framför tvn för att se sista avsnittet av ensam mamma
söker. Vad ska jag nu göra varje söndagkväll framöver? haha.

Fick precis sms från Hampus, han sa att det var dags för en
hampus överraskningsmiddag. Då jag inte får komma ut i
köket medan han lagar en supergod måltid till oss, spännande!


 
Utsikten från balkongen, iiihh jag älskar snö! Bordet visar hur mycket
som fallit förra veckan, idag är där ännu mer. För igår snöade det
hela kvällen, åh det var så mysigt. Älskling och jag stod framför fönstret
flera gånger och tittade ut, "kolla som det snöar" har vi sagt x antal
gånger förra veckan, haha. VI ÄLSKAR DET! Och vi längtar så till vi
ska åka till sälen. Roligt det kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0