Första dagen på höstlovet

Hej på er! Jag har haft min första dag på lovet, 
riktigt skönt med lov. Men jag gick ändå upp
klockan sju imorse när älskling gick upp. När
han åkte till jobbet begav jag mig ut och gick
en runda, fick bli en vända inom ica påvägen
hem, sista biten blev jobbig med två tunga påsar!
Och såklart har jag redan fått skoskav på fötterna,
kuul!

Men skönt att komma upp i tid, sen har jag
ägnat mig åt Matte C och projektarbetet.
Imorgon eller på onsdag kommer nog Ottosson
hit, mysigt! Det är bra, så jag vet att jag kommer gå ut.

Älskling har haft sin första dagsom egen före-
tagare, hoppas han har haft en perfekt dag. Nu
tycker jag dock han ska komma hem! <3
Om en timme står tvättning på schemat, fram
tills dess blir det chilla. Till kvällsmat kör vi på
kylling, nudlar och wokgrönsaker! Mums!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0