Ett år tillsammans

 
Igår var det Hampus och min dag. Ett år tillsammans, ett underbart år!
Jag hoppas, tror och önskar att det blir såå många fler, jag älskar honom
så sjukt mycket. Min älskade sambo<3
Vi hade tänkt kolla bio igår, men snön såg till så att vi inte kom iväg.
Det blev god middag och film här hemma istället, hur mysigt som helst.
Det blev kylling o pommes, som även var den första måltiden vi gjorde
tillsammans för snart ett år sedan, hihi. Sen somnade vi på soffan och
vaknade upp här imorse, då låg jag ´där och tittade på honom och
kände sån härlig känsla; Han är min! Ja, han är så underbar. Puss!

Vår mysiga lägenhet, men massa ljus. Älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0