En perfekt helg!

Min helg har varit helt perfekt, jag har spenderat den med min underbara Hampus.
I fredags (även kallad valborg) var vi åtta stycken som hade det allmänt trevligt.
Det blev grillat, och senare en massa dans! Härligt!


I lördags låg vi mest hemma hos Hampus och chillade hela dagen,
somnade på soffan ganska tidigt för en lördagkväll, det var hur mysigt som helst!

& igår, troligtvis den bästa dagen på hela helgen! Solen sken och vi bestämde oss
för att ta en joggingrunda på järavallen, sköönt efteråt, men jobbigt! Sen tänkte vi
överraska mamma & Lars i Saxtorp, vi letade efter dem i en halvtimme så tillsist
fick vi ringa, då låg dem inne i skogen, en liten glänta där det var lugnt och soligt,
blåste inget alls, så vi la oss ner och solade med dem, riktigt skönt väder var det!
Efter att vi ätit en massa gifflar blev det några runder kubb, väldigt trevlig eftermiddag.
Efter sextorp körde vi vidare ut till Hampus farmor och farfar där jag skulle få testa
hans cross, haha. Först fick jag åka när Hampus körde, jag bara satt och skrattade och
var mer eller mindre livrädd, haha. Tillsist vågade jag köra lite själv, haha. Det var
läskigt och roligt fast jag bara körde i typ 10km/h, hahaha. Så ful jag såg ut på videon!
Helgen fick ett perfekt avslut då jag somnade i min älskade Hampus Måstenssons famn,
 han gör mig så sjukt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0