Ledig idag

Sitter just nu på balkongen med datorn och njuter av att vara ledig.
Solen värmde skönt innan, men vart fan tog den nu vägen?
Som sagt ledig idag, eller ja vehövde verken komma på första och
sista lektionen och dem är de längsta, så jag kände att jag kunde nog
missa en mattelektion som är mellan dem. Så idag ska jag chilla och
sen får det bli lite plugg också! Kanske sticka ner till körskolan och göra prov.

Kände att det varit väldigt lite bilder på min blogg på senaste, så här kommer
tre bilder från helgen i Sandhammaren.

Jag älskar verkligen denna bilden, han är det finaste jag vet!
 
Det var ganska kallt att bara ha klänning, hihi!

Inget annat än fula;) Men jag älskar oss ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0