Det var längesen nu!


























Hampus igår när vi skulle hem till honom, han hade
ingen nyckel och ingen var hemma, så det fick bli fönstervägen!

Känns som jag bara blir sämre och sämre på att blogga,
beror väl till stor del att verken mammas eller min
bärbara dator fungerar och det är ganska boring att
mobilblogga, hihi.
Ja, men vad har hänt? Vad händer?
Jag kom precis hem från klippning, behövdes verkligen
klippas. Innan det blev det en körlektion i Landskrona,
gick väl bra var dock lite off i huvudet för jag var så
hungrig. Men idag fick jag veta att det blir halkan för
mig på måndag, gott! Ingen skola då inte!

Nu blir det en långhelg, riktigt härligt! Den tänker jag tillbringa
i Sandhammaren med älskling, hans bror, komis och moster.
Jag tror även min käre morbror kommer en kväll på besök!
Kommer säkerligen bli en riktigt mysig helg!
Sen när vi kommer tillbaka blir det till att ge det sista, två
prov varje vecka gillas! Fasar för matte b nationella, usch!

Ahja, ha det bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0