buss blogg

Då var det måndag igen och jag började denna veckan med
att inte höra väckaklockan imorse. Bra start på dagen när det händer.

Helgen var riktigt rolig och trevlig. I fredags begav älskling och jag oss till Ängelholm. Där blev det parmiddag hemma hos Victor, som jobbar på samma jobb som Hampus. Det var en trevlig middag med han och hans flickvän Mimmi. Efter maten blev det bowling, där blev först Victor en vinnare, sen kammade lilla jag hem första platsen! Sen drog vi ute, först blev det lite snack och hade allmänt trevligt, sen fortsatte vi ut för lite dans, även det var kul! Vi fick sova ensamma i Victors lägenhet, som vi sen kanske tar över, hihi. Sjukt mysig takvåning!





I lördags var vi riktigt sletna efter fredagen, Haha. Så då blev det spelkväll
med min bror och älskling på balkongen, riktigt kul! Fin helg,
och jag har en helt underbar pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0