Storstädning = Min fredagkväll

 
 
 

Såhär såg min fredagskväll ut igår. Det började redan vid två tiden hemma
i huset där jag under 1,5 timme packade ihop alla min saker som jag sedan
tog hem till lägenheten. Bara det gjorde en helt slut ju. Sen vid fem tiden
drog jag ut alla kläder ur min gardrob och började att rensa och sortera,
så nu blev det mycket bättre. Höll väl på med det i nästan två timmar.
Middagspaus vid sju, drog igång klockan 8-halv nio igen, då alla jäävla
småsaker och papper åkte fram på mitt golv. Runt elva var jag klar och
la mig ner i sängen med en skål popcorn, ett glas cola och ett avsnitt av
O.C, helt slut var jag i hela kroppen, men skönt att få det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0