min dag

Vaknade upp halv sju hos min fina pojk.
Klockan åtta blev det en körlektion i
Landskrona, som gick hur bra som helst.
Påväg till Helsingborg sen fick först tåget
vänta på trafiksignal och sen på ett tåg,
alltså kom jag cirka fem minuter försent
till min idrottlektion och dem hade låst
dörrarna medan en i min klass sa att dem
som kom försent fick inte komma in, men
fick höra senare på dagen att så var inte
fallet. Men just då trodde jag ju att jag inte
fick komma in så det blev att ta tåget hem
igen med ett argt humör!

Stack hem till huset sen för att hjälpa
folket att städa det inför visningen nästa
vecka, känns lite sjukt nu, kommer inte
bo mer i huset jag bott i 18 år. Plus att
jag kommer inte bo med min pappa på
nästan ett år, inte förens nya huset är
byggt om ens då. Frågan är om man kan
leva ute i ingenmansland när man är 19?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0