En perfekt överraskning

Jag blev riktigt överraskad efter shoppingen på Ullared i lördags. Med lite hjälp från min mamma lyckades Hampus fixa en helt perfekt överraskning. Jag hade verkligen ingen aning. Jag trodde att vi skulle fira vår fyra månaders dag hemma i lägenheten, men när jag kom ut till de andra när shoppingen var klar stod jag en stund utan att se honom, sen tittar jag upp och där står han bara, haha. Jag blev så jävla chockad och när mamma säger "du ska åka med Hampus nu" blev jag skitnervös! Kände hur jag började skaka lite och alla andra stod bara och log, haha. Så jag följde med honom till hans bil och fick veta att mamma gett honom nyckeln hem så han hade packat en resväska med kläder, smink och sånt jag behöver!

När vi satte oss i bilen fick jag veta att vi skulle åka till Göteborg och bo på ett hotell över natten. Åh, ni skulle bara veta hur lycklig jag kände mig när jag satt i bilen med den finaste man kan ha. Först hade vi lite problem att hitta hotellet, och han skyllde på att jag inte kunde läsa av en GPS, men inte så jävla lätt när den dör i tunneln, haha. Tillsist var vi framme på Scandic Europa som ligger precis bredvid köpcentret Femman. 

 Vi tog ett dopp i hotellets pool, hur mysigt som helst hade vi. Sen sprang vi upp till vårt rum helt blöta och tog en varm och skön dusch. Sen blev det att göra oss fina för att gå ut på stan och försöka hitta någonstans att äta. Det blev Jensen Bofhus, där var hur mysigt som helst och maten var GALET god, vi blev helt förälskade i maten, haha. Det blev en helt perfekt lördagkväll med min underbara pojkvän, du är bäst!



 

En god frukost på hotellet och sen stack vi ut på stan för lite shopping, Hampus shoppade loss på NK medan jag bara hittade en väldigt fin tunika. En dag på stan blev också hur bra som helst, jag älskar dig så galet mycket och tacktacktacktack för en sådan fin helg, en sådan fin överraskning. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0