en måndag


Då var det måndag igen, som tur är
det bara en vecka i skolan sen slipper
jag skiten i fyra veckor till, sjukt skönt!
Ja, nästa vecka drar mina tre praktikveckor
på min gamla skola igång, får väl se
hur det blir. Sen är det ännu ett lov!

Torsdagen ser jag inte framemot, två
prov och en muntlig redovisning på
engelska. Men jag ska inte ställa för
höga krav på mig så jag hamnar i
samma sits som innan.

Ikväll blir det matte b plugg, fick veta
idag att jag missat att vi har prov i
det på torsdag, örk på matte b!
G-uppgifterna känns chill men vafan
är problemet med de svårare? haha.

Igår hade jag änu en galet perfekt
söndag med den bästa. du får mig
att bli så glad bara av att se på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0