En fin dag idag

Blev ingen praktik för min del idag, skönt. Att praktisera på en skola i tre veckor
är lite för lång tid, men jag är glad jag bara slipper min egna jävla skola, vill inte alls tillbaka!

Men ja, idag är det en så fin dag, solen skiner och det är varmt och skönt. Älskar när man kan skippa vinterjackan och slänga på sig skinnjackan och solbrillorna istället. Så nu känner jag mig så glaaad!
Plus att jag är så kär, att vara det är nog den bästa känslan som finns!

Jag klarade även ännu ett teoriprov idag, yey! Men jag måste fan skärpa mig med att läsa frågorna mer noggrant, alltid en jävla massa slarvfel, vilket är ganska onödigt!

Ikväll vet jag inte vad som händer än, blir kanske att baka kanelbullar och säkerligen en motionsrunda i byn med mamma. Ha en fin kväll gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0