Ven 2010

 
 
 
 
Igår blev det en riktigt skön dag på ven med familjen, släkten och min
underbara pojkvän. Först blev det brännboll då killarna ägde oss tjejer
mer eller mindre, haha. Sen cyklade vi vidare, älskling och jag cyklade
tandem, klarade vi bra, haha fast han klagade på mig, haha. Sen blev
det volleyboll, även där ägde killarna oss men vi hade lika roligt för det.
Efter lunch cyklade vi vidare till fotbollsplanen där började svetten rinna,
haha. Vi körde ungdomarna mot de vuxna, har dock inte riktigt koll på
vem som vann då. Efteråt blev det bad i havet för vissa, dock inte för mig!
Heldagen i solen på Ven slutade med grillning på stranden. Tack för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0