värme

Det tråkiga med att det blivit så härligt väder är att man bor i en lägenhet och solen kommer inte till vår balkong förens vid tre tiden. Nu låter det som jag inte vill ha fint väder, joodå det vill jag! Fast mår lite sådär nu för vädret är perfekt och jag är så sugen på en härlig jävla grillkväll, men så blir det inte, Jag känner mig helt död nu för jag har inget att göra ikväll, buhu. Angående all flytt: Imorgon börjar första flyttlasten ut ur huset. Shit alltså, snart är inte det vårt hus längre. Pappa och Marie har sagt att förhoppningsvis är det nya huset klart nästa vår. Hampus flyttar hemifrån om en månad och fem dagar, vilket betyder att jag mer eller mindre också flyttar, hihi. Och nu har mamma och Lars skrivit upp sig på två lägenheter i Ängelholm. Så skulle dem få någon av dem så flyttar man kanske till Ängelholm till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0