Riktigt dålig

Fan vad dålig jag är på att blogga, beror väl delvis på att jag sitter
väldigt lite vid datorn nu förtiden. Jag har hittat vettigare saker att
göra och med det menar jag t.ex. Yatzi i STORA mängder, haha.
Det är faktiskt min sötnos som nöttar det med mig, haha. Ahja,
livet annars är väl chill, gör inte allt fär mycket. Skoltrött som fan,
skönt att skoldagarna nu förtiden inte är så långa, jag sticker nog
hem vid elva idag igen, alldeles dagen för fröken Anderberg.

Imorgon är det endast en vecka kvar till sommarlovet, fyfan vad skönt!
Jag behöver verkligen det efter denna terminen, behöver något som får
mig på fötterna igen inför sista året på gymnasiet. Sommarlovet är lika
välkommet som alltid. Längtar såå efter att åka till Kroatien, kommer bli
så bra alltså!

Ja, och hur går det med körkortet. En fråga man får ofta. Mitt mål är
att ta det de första veckorna på sommarlovet, måste fan ge allt nu!
Känns som det inte är långt kvar, men man vet fan aldrig, haha.

Ha det bra.

Ps. Jag är så galet kär och lycklig med min H.Mårtensson! Ds.

hihi, vi har likadana skor.
(JAG KÖPTE MINA FÖRST! typ en minut innan, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0