Nostalgi

Blev precis extremt nostalgisk, och vill inte påstå att det alltid är så positivt.
Jag gick in och kollade gamla bilder på min bilddagbok, visst får det en
att sakna vissa saker, den största saknaden jag fick var nog saknade av huset.
Jag har inte bott där på flera månader men just nu känner jag ändå att jag
kommer att sakna det, speciellt den stora fina trädgården och poolen. Många
minnen i det fina huset, men nu är det dags att skapa nya minnen och det
känns också jävla roligt, längtan efter att Hampus får sin lägenhet blir
större för varje dag. Hampus är en stor del i att jag känner att jag blivit en
bättre människa det senaste månaderna. Han visar mig vad äkta kärlek är, tack!

Jag gick tillbaka inne på bilddagboken till den 9 Juni 2007 och då såg jag att det
var den kvällen jag blev full för första gången i mitt liv, haha. Alltså idag är det
exakt tre år sen, haha. Det var då det luktade grädde i hela Sofies lägenhet, haha.

Bild på Sofie, 9 juni 2007!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0