Det var ett tag sedan

Ja, nu var det längesen jag skrev något. Så då är det väl kanske dags nu.
Vad har hänt på senaste? Jag har fått sommarlov och en hel vecka av det
har redan gått, bara nio kvar, haha.
Vi har flyttat ut det mesta ur huset nu, tog elva timmar i söndags, fyfan vad
trött man var efter det. Känns lite konstigt än, tanken att på måndag är det
huset inte vårt längre. Jag kommer sakna det!
Men som tur är så får Hampus snart sin lägenhet, det ska bli så roligt! Och
spännande och se hur allt blir. Vill så gärna vara hos min prins hela tiden,
älskar verkligen att vara vid hans sida. Han har visat mig kärlek på en helt
annan nivå än vad jag är van vid. Han ger mig så mycket kärlek, åh vad jag älskar honom!


En annan stor längtan är..KROATIEN! Det ska bli så sjukt härligt, iiih längtar!!


Älskling & Joel i Helsingborg på Antons student!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0