Trött i kroppen

Fjärdeplats i Eslövscupen igår, var väl ändå bra med tanken
på hur lite vi tränat den senaste tiden. På torsdag drar utomhus-
träningen igång, inte det minste pepp på att träna ute i minusgrader.
Sen har jag börjat bli orolig igen efter igår, över dem omtalade
fötterna. Fick flera skoskav igår igen, för det finns tydligen inga
jävla skor som passar mina äckligt platta fötter. Plus att dem är
väldigt öma för jag inte kan ha mina inlägg i skorna, öhe! Har en
känsla över att jag kommer ha problem med dem detta året också,
hur fan ska jag då lyckas vara bra och tycka det är roligt att spela?
Blir så trött på dem jävla ankfötterna nu! Kommer man liksom kunna
fortsätta spela?


Igår blev det ännu en underbar söndagskväll
med den absolut finaste killen. Varje stund med
dig är helt perfekt, mår så bra och kan inte sluta
le när jag tänker eller ser på dig, du är så fin.

Ja, sälenlängtan blir bara större och större för
varje dag som går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0