vill ha sällskap på lördagmorgonen

 
 
Kändes väldigt tomt och ensamt när jag vaknade innan.
Ingen söt liten hund som låg vid ens fötter, och  ingen
snygg pojkvän som låg och höll om en. Det är inte så
roligt att vakna upp ensam på en lördagmorgon.

Fredagen: Igår kom min heta fru hit, det blev Let's Dance och
massa skitsnack som vanligt, hihi. Lite senare fick
även Snusksara känna doften av min pizzeriatrappuppgång.
En stund senare blev det 22-nyheterna på tv4 där ännu en
svensk testade sig på en rejäl vurpa i skidbacken. Sen 
fortsatte skitsnacket tills min fru fått bekräftat att Willy 
fortfarande kan dansa vidare i Let's Dance!
Tog en bra stund innan min fru lämnade byggnaden, detta
pga min läskiga trappuppgång. Snusksara och jag fortsatte
med hög musik trots att klockan var efter tolv, busiga vi är.
Blev en del prat då också och vi kom fram till att vi varit
med om samma GALET JOBBIGA känsla, en känsla vi inte
önskar någon annan. Det var skönt att få höra att man inte
är ensam om att må som man gjort.
Jag tackar mina fina två töser för en fin chillkväll. Det må
varit en chillkväll igår men nästa fredag då jävlar kör Snusket och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0