min helg



Mysig helg med den bästa killen, jag älskar dig!
Somnade i hans säng i fredags, medans han sov på golvet
på toaletten, haha. Sen fick jag lyfta upp honom och bädda
ner honom i sängen hos mig. På lördagen blev det massa
mys och tog det bara väldigt lugnt. Igår blev det kalas hos
hans kusin och sen söndagmys med massa pussar. Dock led
jag av nackspärr och extrem magot hela kvällen, turag har
en sån underbara pojkvän som tar han om mig.



Fredagen: Jobbade på Hejdes, tjänade en liten slant.
Sen blev det hem och fixa sig medans en trött Sara
satt och tittade på, hihi. Sen bar det av till Ramlösa
där det blev förfest med Pelin och några Wiispelade
pojkar. Sen drog vi till The Tivoli, där vi träffade b.la.
Björnen! :D Som fyllde arton! Blev en riktigt rolig kväll
med härligt folk, det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0