ge mig värme

   Ligger hemma på soffan och mår inte så jättebra.
Men värktabletten lindrar huvudvärken lite nu,
men fortfarande illamående, får hoppas det
blir bättre under dagen. Och min stresskänsla
jag har i hela kroppen när jag börjar tänka för
mycket på skitsaker måste försvinna, gillar inte det!

   Just nu kollar jag biggest loser, ett program
som verkligen visar att det går att ändra sitt
utseende utan några jävla operationer. Härligt!

   Det enda jag vill ha just nu är en paus från skolan
och framförallt, GE MIG VÅRVÄRME! Och bort med
snön, har en stark känsla att jag mår bättre då!

   Sommaren är också en stark längtan, blir Kroatien
med Mamma, Lars, hans barn och brossan. Sen blir
det förhoppningsvis en resa med Hampus! Längta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0