En morgontrött Hampus är sötast!

Gick inte att blogga igår, mitt internet bara dog hela tiden,
glad man blir. Snart får det nog bli att köpa en ny dator,
vet inte riktigt om mamma föredrar att jag använder hennes.

Jag är riktigt skoltrött nu, har så mycket att göra. Har mer eller
mindre panik över matteprovet imorgon, usch vill verkligen inte!
Och någon bra hjälp får man inte heller. Blö på skolan, tur det är
lov snart så man kan ta det lugnt och sluta stressa.

Drama, drama, drama, strid mellan klassen och vår lärare, ahja.

Igår var det ännu en helt perfekt kväll med Hampus,
shit vad tjatig jag är. Men jag är så galet kär att det
är det enda jag tänker på. Tur jag har dig nu när
allt annat är lite sådär, bra att någon gör mig glad.
Mysig morgon, ville inte lämna sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0