en bra dag

Det är en bra dag, trots snöstormen som regerar utanför mitt fönster.
Jag känner mig glad idag, på ett sätt som var längesen nu. Skolan
var bra, jag var en glad flippergirl. Jag var den jag vill vara. Precis
kom jag på varför just idag? Visst, jag har ju en helt underbar
pojkvän, men det har jag haft de andra dagarna med. Utan jag tror
det var direkt efter jag kom fram till ett beslut om fotbollen. Det var
som en stor klump försvann ur kroppen när jag sa "Okej, det får bli
en paus", kändes så skönt att man kom fram till en sak. Tackar
Jessica för hon hjälpte mig att bestämma mig. Sen får vi se, kanske
saknar jag det för mycket. En sak är säker att jag kommer sakna
folket, ååh nej nu blev jag ledsen av att tänka på dem. Nejnej, be happy elin!
Neah, men det är bra att jag släpper det lite nu, kan lägga ner
tankeverksamheten på annat håll istället.


Bild från en annan bra dag. Skolresa till Göteborg.

Fick sluta tidigare idag, trots det var jag hemma
två timmar efter jag slutat. Fast hade jag gått tills
fyra så hade det nog tagit längre tid, verkar som
många tåg blivit väldigt försenade och inställda.

ikväll kommer snyggingen hit, pusskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0