duktig jag är

Fan vad bra jag är på att hålla igång min blogg, sånt som händer
när man inte har speciellt intressant liv, hehe. Det har väl inte hänt
så mycket på senaste. Mer än att jag mått lite illamående, men det
kommer väl över som alltid. Just nu ligger jag hemma i vår mysiga
lägenhet som är så fint julpyntad, tyvärr fryser jag och saknar Hampus.

Snart är det juldagarna, men innan dess behövs det fixas några
julklappar till. Julen i år blir annorlunda jämfört med tidigare
precis som hela detta året har varit annorlunda. Livet ändras
verkligen när man flyttar hemifrån, både ont och gott.

Julen firas i år såhär
Lillejulafton: Hemma hos Pappa & Marie, med b.la. kusinerna
Julafton: Hemma hos Hampus föräldrar med hans släkt
Juldagen: Hemma hos Mamma & Lars
Annandag jul: Kusinerna på mammas sida

Det blir förhoppningsvis en underbar jul för jag har en
så fin pojkvän som jag ska fira den med<3

Jag saknar mitt långa hår, buhu. Speciellt eftersom jag
hade velat ha långa flätor när jag åker skidor, hihi!

Två veckor & två dagar kvar nu bara!
En månad tills jag fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0