2 december

                       
jag spendera nästan en timme på ica                    Älskling kom hem med en gran idag,
idag för att ta reda på vad jag skulle                     alla säger att det är tidigt och det vet
laga för mat idag, detta blev resultatet;                 vi men man säger inte nej till en gratis
Grönsakssoppa med vitlöksbröd!                           gran, eller hur? Nu får vi se till och ta 
                                                                              hand om den så den håller till julafton!
                                                                              På bilden pyntar älskling granen, så söt


väldigt mysigt blev det, jag älskar verkligen julen!
Och jag älskar att få pynta granen tillsammans med
den bästa som finns, det var så härligt! <3


Sen satte vi oss ner i julmyset och åt min goda soppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0