1 december

 
Så underbart fint väder idag, därför känner jag att jag måste gå hem
till mamma sen och hämta Ottosson så vi kan gå en runda, mysigt!
Det tråkiga idag är att jag nog blivit sjuk, frös-blev varm-frös-blev varm
hea tiden igår kväll och idag har jag ont i halsen, alltid lika kul när man
inser att man är förkyld. Får inte vara förkyld på lördag, då ska vi ju
träffa den nye bebisen igen!
Som vi alla vet är det första december idag, vilket betyder en del faktiskt,
min bror fyller år och har namnsdag. Man får öppna första luckan i choklad-
kalendern, och det är första dagen på den underbara julmånaden!

Här är hampus och mina chokladkalendrar,
vars två stycken, hihi. Fick vars en av Pia
och jag hade rean köpt ars en, men vad gör det? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0