Söndag igen

Nu drar helgen mot sitt slut igen.
Men det har iallafall varit en fin helg.
Blev lite utav en familjehelg, i fredags
satt Älskling, jag, mamma och Lars vid
kökbordet och snackade i timmar. Sen
igår kväll åkte vi till Ludvigsborg, hem
till pappa och Marie. Vi alla satt ute långt
in på natten i deras uterum, väldigt mysigt!

Idag har jag följt med älskling och tittat lägenhet.
Den var mysig och kan bli finare om man fixat lte.
Så han ska ha den, myysigt! Egentligen vill vi
andra (mamma, jag och Lars) att han flyttar till
Ängelholm. Så det blir det kanske sen till hösten
eller nått. Men först och främst ska han bo i en
lägenhet här i lilla svalöv, kommer säkert bli
jättebra.

Jag är så kär i min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0