säng blogg

Nu ligger jag i sängen, engelskläxan på magen och musiken i öronen. Här doftar Hampus, har hans mysiga tröja på mig, så tiden just nu går mest ut på att tänka på hur kär jag är istället för att lägga ner hjärnceller på att träna inför nationella imorgon. Jag tror jag har glömt berätta att detta har blivit en otursvecka. I måndags blev jag knockad perfekt på näsan när vi hade idrott, gör fan fortfarande ont! Sen igår snodde hunden något, jag blev arg, tog tillbaka det han snott och då bet den jäveln mig! Och även det ömmar än! Och så idag råkar jag välta ner en vas och så klart ska jag försöka rädda den och det resulterar endast i att jag skär mig, lyckat detta alltså. Nu får jag återgå till att dagdrömma om min prins, eller nej just det jag ska ju plugga! :( godnatt typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0