Längtan efter sommaren

Idag känner jag en ganska stor längtan efter sommaren. Åh, det ska bli så skönt. Vill bara sluta tvåan nu, haha.





Idag har det varit en okej dag, jag gillar torsdagar, ganska chill dag liksom, haha. Ja, vad mer har jag att säga egentligen. Blev en powerwalk runda med mamma och otto när jag kom hem, väldigt skönt! Tyvärr blev det aldrig någon boxning. Nu sitter jag och försöker få rätt på morgondagen. Jag, Charlotta och Sara ska hem till Camilla för första gången. Men mest en massa problem känns det som, haha. Vi har stora problem med att hitta kvällar då vi alla kan.

Sen på söndag ska jag och Hampus kolla match. Mitt saknade lag spelar hemma match! Frågan är om jag kommer sakna det ännu mer när jag sticker dit och kollar.

Nu blir det mat, sen dusch och sen lite plugg, yey..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0