Helgen

Lite update från helgen kanske:

 
Två väldigt vackra bilder från i fredags när vi invaderade Påarp.
Jag är ful kan man väl lugnt påstå. Och jag gillar att det ser ut
som jag har snopp på ena bilden, yey!

I lördags blev det först en liten övningskörsrunda med mamma,
efter den en härlig promenad i det fina vädret. Alltid lika skönt!
Senare på eftermiddagen kom min prins hem till mig, då gav han
mig ett kuvert där det stod Elin på. Jag öppnade och i det låg en
biobiljett och en lapp där det stod "Älskling, vill du gå på bio med mig ikväll?
Älskar dig, Din Hampus <3
" Awh, vad glad jag blev. Han är alltid så söt
den där Hampus, hihi. Så det blev bio ännu en helg, denna gången
såg vi Galen Natt. Den var riktigt bra tyckte jag, där var en händelse
i filmen som fick mig att gråta av skratt, sjukt roligt! Det blev en
mysig lördagkväll och söndagen lika så. Först åkte vi till Väla och
handlade träningskläder båda två. Senare på kvällen vid åtta tiden
bestämde vi oss för att åka till Järavallen och springa en runda.
Så det gjorde vi och det var riktigt skönt, och mysigt! Så vi har
besämt att det ska vi göra fler gånger! Får se om det blir en runda idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0