Härligt!

Duktig jag varit på att blogga den senaste tiden, hehe. Har väl inte hänt så mycket intressant, jag är lycklig och livet känns härligt, vädret är helt perfekt!Blir så sjukt glad när det är sol ut och man kan gå i jeansjacka!

Igår hämtade prinsen mig i helsingborg efter skolan, skönt. Sen spendera jag min kväll hemma hos honom, vilket resulterade i en svullen kind. Han råkade smälla upp en dörr i mitt ansikte, fyfaaan vad ont det gjorde! Som tur är har svullnaden lagt sig idag, haha. Det är farligt att umgås med min älskling, hihihi! Kvällen var lika mysig som vanligt. Han fick även veta att det
finns en ledig lägenhet till honom i Svalöv, får hoppas på att den är fin!

Segt detta är, skolan suger! Hejdå!








Gammal bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0