Fortsätter att vara lycklig!

   Påsken går mot sitt slut, min ledighet från skolan går mot sitt slut. Känns inte allt för bra. Fyra veckor har man sluppit skiten och nu ska man upp halv sex varje morgon och ta sig till Helsingborg, örk! Ahja, snart sommarlov kan man väl säga, haha.

   Igår hade jag en helt underbar söndag med min älskling, låg och mös hela dagen/kvällen framför tv:n, hihi. Jag är så galet kär i honom, han är en helt underbar pojkvän. Han är den första som verkligen visar hur fin jag är och hur mycket jag betyder för honom. Jag älskar att vara såhär lycklig! Det är så härligt!

   Nu ska jag ta och göra ett teoriprov på datorn, Hampus och jag klarade slutprovet igår när vi gjorde det på datorn, haha. Det är bara till att fortsätta träna så jag kan fixa skiten tillsist! Sen ikväll kommer min sötnos hit igen, längtar faktiskt redan, hihi! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: sara

du har ju också finaste hyn assååååå!

2010-04-05 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0