första dagen på praktiken.



Då var första dagen på praktiken avklarad. Och den
var hur bra som helst. Väldigt mycket diskuterande,
mer av det lär det bli de kommande tre veckorna.
Först fick Madde och jag följa med en klass på miljö-
utställningen, väldigt intressant. Sen satt vi ner med Ola
och diskuterade det nya projektet som vi ska hålla på
med dessa tre veckorna. Kommer bli spännande, men
ganska svårt. Ingen lätt uppgift, men ska vi klara!

Så imorgon ska Madde och jag träffas halv tolv och
äta lunch och diskutera vårt uppdrag, sen ska vi träffa
hon som har hand om projektet imorgon och framföra
våra idéer. Får hålla tummarna på att det kommer gå bra.

Min dag slutade med att jag tog en lång motionsrunda,
ensam i regnet, väldigt skönt var det.

puss på er.

bilden: jag, sommaren 2006.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0