söndag


Väldigt fin söndag, och nu ligger jag i soffan med mamma som vanligt.

Det blev en runda till Center Syd med Sara för hon behövde lite sällskap,
och det förstår jag så som hon kör, hahaha! Nervös hon var, lika så jag.
Jag inhandlade en klänning och ett skärp, som lär bli den kommande
lördags klädslen. Så nu kan det allt ta och bli lördag! Plus en annan
"vardags"-klänning, jag måste sluta shoppa! Mitt språk i affärerna
idag har inte varit så galet bra, fråga sara. "Stjärtsjuk?" Tur, man
kommer tillbaka till skolan imorgon.

Efter shoppingen övningskörde jag till Finnstorp där mamma och
jag vandrade en runda i skogen, väldigt skönt var det.

Btw, jag har träningsvärk från twister spelandet igår, haha.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0