måndag


Guud vad glad jag blev av att träffa
denna fina tjej igen! Vi kramades 
läänge när vi träffades imorse. 
Har verkligen saknat dig Camilla!

Det var väldigt härligt att träffa hela
klassen igen. Och ännu finare var det
att vi endast hade en textlektion idag
och sen slutade vid, sen drog utveckling-
samtalen igång, och mitt varade
i cirka 7minuter, kändes ganska
meningslöst? sen här hemma somnade
jag på soffan och sov så djupt så
att jag intem ärkte att mamma kom hem
och va så tyst så inte hon märkte att
jag låg där och sov, haha.
Blev precis en runda i svalöv med
henne och hunden, skönt med frisk luft.

Slutat tolv imorgon också, gott snack.
Nu ska jag ta en dusch och sen försöka
ta tag i matteboken, tror inte jag lyckas.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0