Hösten.



Blev en liten runda ute i det fina vädret med Otto.
Jag älskar höstens alla färger, så vackert.

Dagen började med möte på stadsförvaltningen,
hon gillade vår idé, så nu får vi se om fler tycker
den är bra, vem vet, kanske syns den på Stor torget 
en vacker dag, hihi. Efter det blev det frukost på 
Mcdonalds med Madde, väldigt trevligt. Efter att ha 
varit två timmar i Helsingborg tog jag tåget hem igen. 
Chill dag, det gillas. Träning ikväll och jag hoppas 
verkligen att fötterna kan tillåta mig spela hela tiden. 
Vill inte att dem ger mig mer smärta, kapning blir det då!

puss. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder, du verkar vara riktigt haj på det där :)

2009-10-16 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0