Hahah, vad hände här?

Hittade precis en konversation mellan mig och emelie, hahahaha vad fan hände här liksom? <3

elinanderberg Flipper  från Kiruna säger (23.14):

emelie säger:

HAHA sötaste

elinanderberg Flipper  från Kiruna säger:

hahahahahha

elinanderberg Flipper  från Kiruna säger:

jag skrattar fan högt nu! hahahahahhahaa

emelie säger:

hahahah pallar itne dig  du är sjuk i huet

emelie säger:

du kan ju göra vem som på gott humör <3

emelie säger:

hahaha

elinanderberg Flipper  från Kiruna säger:

HAHAHAHAH

elinanderberg Flipper  från Kiruna säger:

det låter fan!! hahahahhahahaha

emelie säger:

hahhahaha

emelie säger:

SERIÖST HAHAHAHAHAHAHA

emelie säger:

ORKAR INTE

elinanderberg Flipper  från Kiruna säger:

HAHAHAHAHAHAH

elinanderberg Flipper  från Kiruna säger:

kan inte sluta

emelie säger:

HAHAHAH FAN VAD DU ÄR GO <3

elinanderberg Flipper  från Kiruna & emelie tycker jag är sjuk i huet!! säger:

JAG BLIR SÅ GLAD!

emelie säger:

HAHA JAG MED  JAG GRÄT INNAN OCH NU GILLAR JAG MITT LIV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0