Grattis!



Dem som säger att jag inte är snäll har inte
varit en av mina bästa vänner i tolv år och
väntat i sjutton år på att jag ska komma med
en kladdkaka med bananer, strössel och
brinnande ljus och en helt underbar sångröst
som man bara lyckas ha när klockan är sex
på en fredagmorgon. Det var så värt att gå
upp en timme tidigare för att göra detta för
dig, hoppas det va en bra start på födelsedagen
att äta kladdkaka med mig i ditt kök.

Grattis igen finaste Charlotta.
Finns en anledning till att man
trotsar morgonkylan just för dig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Najs Blogg ;) <3



Ska du se IDOL ikväll?

2009-10-16 @ 07:03:21
URL: http://spoti.blogg.se/
Postat av: flippergirl

Tack. Och vem maria är du?;) Någon maria jag känner? ja, det ska jag nog(: Vem är bäst tycker du?

2009-10-16 @ 07:37:15
Postat av: emmygoodwin

grattis till henne :D

2009-10-16 @ 07:42:05
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0