glad!


känner mig så glad just nu, fint!
Riktigt härligt att vara tillbaka i skolan,
känns lite fel att säga så, men jag menar
det! Dagarna är faktiskt inte så dumma,
flippa runder och skratta och lära sig saker
det är ju skit najs? (: Speciellt med dem
vännerna man har där, fint! Camilla är
finast, så är det bara hon är min älskling.
Eller okej, förlåt Semblan, du är ju min
älskling också. Det är så att vi berättade
saningen idag för dem andra:
"Vi har varit gifta i tre år", haha. (internt)
Jag älskar detta livet, sjukt fint är det!
Skratt varje dag, det är fan det som är
meningen med livet, som iallafall jag lever.
Sen hur ni andra ser på er existens här på
planeten Jorden det bryr jag inte mig om
just nu, för nu är jag egoist och tänker på
hur jävla glad jag själv känner mig, höhö!
Får man vara ibland, that's it.

Träningen ikväll, underbart.
Så nu kan jag somna gott.

Grattis pappa på 41årsdagen,
ditt liv som 40 åring är nu över
och det kan man väl påstå ha varit
en väldigt annorlunda år, för oss alla.

PUSS PÅ ER FISGRISAR!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag fick värsta stora leendet på läppana när jag läste inlägget! Du är fin min vän. <3

2009-10-24 @ 22:20:55
Postat av: flippergirl

naaw;D du med<3

2009-10-25 @ 07:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0