första dagen på höstlovet.



Mysmiddag med mamma, väldigt
trevligt skulle jag vilja informera.
Min morbror undrade då hur man
har det mysigt med sin mamma,
jo för såhär är det. Min mamma
lagar en underbart god måltid
som består av stekt lax, pasta
och varma grönsaker (selleri, 
paprika, morot, vitkol, rödkol,
purjolök, basilika). Riktigt gott.
Sen dukar jag och tänder levande
ljus och sen sitter vi i mysmörkret
och är allmänt sociala med varandra.

Nu ska vi efter den goda måltiden
vara duktiga och ta en powerwalk
i det härliga(?) regnet.

Första dagen på lovet har visat sig
vara en väldigt mysig dag, då jag först
fick massage av massagemaskinen
och sedan stack hem till min kära vän
Charlotta och kollade Sex and the City movie
och tillsist slutar den med min fina mamma.

puss på denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0