fint är det!



då låg jag här igen, i soffan hos mamma,
med datorn i famnen och en fin mamma
med sin datorn bredvid sig, dem söndagarna
är dem bästa, skit snack med mamma.
skratta åt varandra för vi sitter båda
och ler som några fån när vi skriver.
och som vanligt får jag veta lite för
mycket information om hennes mysiga lördagskväll,
haha. äh, det är fint det här livet.

jag är på fint humör idag, love it.
jag har så sjukt fint folk runt omkring
mig, som gör mig så galet lycklig, tack.
vi delar med oss av varandras glädje
hela tiden, visst är det fiint?

veckan har varit bra, trots tråkig praktik.
träffat en väldigt trevlig kille flera dagar,
många glada skratt, det gillas.

en runda i lund blev det med charlotta en eftermiddag,
väldigt rogivande när vi välte ner allt som
fanns i vår väg, dansandes i butiker, hittade vi inget tillsist,
förutom en jävligt god glass på mcdonalds!

lördagskvällen, den "stora" matchen visades
på kanal fem och jag befann mig i landskrona
med åtta fotbollspratande killar, haha.
"hur hamna du här?" men det är
underhållande att lyssna på killar som
hela tiden ska hugga på varandra.

nu känner jag för att kasta en kudde på mamma
och se hur hon reagerar..vänta lite..
ETT LEENDE! "du är störd",

-någon nyheter för dig eller?


nu hittade jag godispåsen, hehe.
puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0