en väldigt fin vän.



Jag blir inte förvånad längre, haha.
Hon fixade m&m till mig, TACK!
När jag skulel hämta påsen nu ikväll
hade hon gjort en lite rosett av
paketsnöre på den, så jävla gullig hon är!
haha<3

Charlotta är nog den mest omtänksamma människan jag vet.
Hon ska alltid hjälpa till, ställa upp för en. Bjuda en på kakor
och hela köret. Och hon finns alltid där att prata med, en som
alltid lyssnar och frågar saker. Även om det är ibland är så tröga
saker, hahaha! Samtalsämnena med dig kan vara allt från bajs till
dem svåra känslorna, det är det jag gillar med dig, och har alltid gjort.
du är en väldigt fin vän, charlotta.
det har du alltid varit, under dessa, vad är det nu? typ 13år?
så länge har jag känt dig och haft dig som en underbar vän!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0