ge mig vinter


Vill så sjukt gärna ha vinter nu, hösten är så trist nu. Jag vill ha lite
snö och vinterkyla, jag vill åka skidor i en underbart vit backe.


Kände mig sjukt utvilad när jag vaknade imorse, kanske inte så konstigt
när jag somnade vid nio igår kväll. Men självklart somnade jag ändå på
tåget till Helsingborg. Klockan nio samlades vi på Tingsrätten där vi fick
vara med vid en rättegång, som skulle hålla på hela dagen, men så
länge orkade inte vi sitta där, blev lite jobbigt med en tolk som skulle
översätta efter varje mening. Eftermiddagen på skolan var chill, hade roligt
på multimedia med Semblan som vanligt, dansade och sjöng gjorde vi
och fjöntade oss som vanligt, eller okej, mest jag, jag drar mest bara med
honom på min konstig heter. "Du är snygg Semblan!" "Jag vet Elin!" Haha!

Kom hem till pappa för en stund sen, mamma åkte iväg till Sälen för att ha
en mysigt weekend. Funderar på att testa lördagens outfit, snart är dagen här!
Hoppas på en galen och rolig kväll/natt på lördag! Pepp, pepp, pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0