"Det ser ut som du bakat med röven, Elin!"




Bakning har pågått hela eftermiddagen idag.
Först chokladmuffins och sen skulle jag göra
kanelbullar, men upptäckte lite senare att
kanelen va slut, så fick bli sockerbullar?
Besviken blev jag, men dem smakade gott
ändå, lovar! Dock ont i magen nu, hihi.
Saft & Bullar på fredag, fiint!

Nu är det så härligt, för nu är det bara två dagar kvar
på praktiken, sen blir det skolan en vecka med min
fina klass och sen HÖSTLOV! Hoppas jag får jobba då,
känner för att tjäna lite pengar nu.

Och snart är det dags för min överraskningsidé,
gud vad jag längtar! Jag är helt ivrig, kommer
jag troligtvis inte vara när det väl är dags, haha.

Efter bakningen blev det en motionsrunda
i byn, väldigt skönt. Sen efter det blev det
ett varmt bubbelbad med Celine Dion,
sjukt härligt vill jag ju påstå.

nej, men en bulle  och en muffins till
och sen dega i sönder i soffan lite, låter hur bra som helst.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0